Post by windladersetack on Feb 15, 2022 11:57:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Car Parking Multiplayer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Car Parking Multiplayer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker gull ▞▞▞
▞▞▞ Car Parking Multiplayer 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er morsomt, men en dag jeg kom på var det en eldre versjon, hvordan fikser jeg dette?
Spillet er fantastisk, men det knuser mye og får en til å miste humøret, så jobb med det.....etter at du får de tre andre stjernene mine.
Hvorfor opptrer npcs en idiot? De krasjet til slutt med lastebilen da jeg gikk til det harde nivået. Jeg tenkte at npc-sjåfører er fulle. Så vær så snill å fikse disse npc-idiotene, ellers vil jeg saksøke deg
Når jeg kjøper hver vinyl, belaster den meg to ganger, jeg kjøper den, belaster meg $6000, og deretter maler den belaster meg $6000 igjen. Dette er på alle vinyler. De brukte vinylene du bruker i kategorien er svart-hvitt. Noen brukte vinyler ser ut som noen t. Brukte vinylkategorier må ha manuell rulling bare den går tilbake til den første brukte. lei av å rulle opp og ned for å finne brukte vinyler, elsker spillet ditt thx
Spillet og innholdet er bra, men det er ikke bra når det kommer til telefoner med lav ende...lag og noen ganger vil ikke hjulet kjøre i fjell. Jeg håper spillet vil oppdatere og gjøre det mer smidig som san andreas mobil, det har store kart, men selve spillet er bra og ingen etterslep så langt
Spillet er kjempebra. De fikset driften som dekkene ikke har grep og den ikke under eller overstyrer lenger. En ting jeg kommer til å be om er avgass som i det virkelige liv hvis du har en turbo i bilen din med mange hestekrefter, vil det frigjøre flammer i eksosen (for eksempel en supra med 1200hk). Kan du legge til noen utblåsningsanimasjoner og realistiske eller i det minste større utblåsningsflammer, og vær så snill å legge til noen lydløse eller høye utblåsninger. Uansett takk for at du gjorde dette racingspillet morsomt. :')
Jeg liker gammel versjon på grunn av * teknisk legg , * bremserammer , * føles som lav tilkobling med server , * forbedre stabiliteten , * jeg bruker Snapdragon 870-prosessor, men har lyst til å bruke lavprisprosessor , * forbedre bildestabiliteten , når frontlykten din på bilen er på rammen din vil falle eller reprodusere *Du kan ikke spille i høye rammer den vil gå * Ingen spillaktiviteter eller nivåer * Ingen viktighet hvis du har fullført nivåene dine Jeg elsker spillet ditt og jeg vil spille lenger, vennligst gjør det jevnt eller øk nivåene på kjøring
Bra spill, men noen rare kameraengler når du kjører.
Park on MULTIPLE FLOORS of the realistic multistory car park facility and don't crash into the other cars ...
Det er fryktelig fordi det er vanskelig og noen ganger når du treffer ting, fungerer det ikke
Elsker utviklingen av spillet. laget bør legge opp noen flere kart
Så det er litt kjedelig fordi når du krasjer er det ikke som i det virkelige liv, så jeg ville se om dere kan oppdatere spillet igjen, og jeg vil at når du krasjer kan en del av bilen komme ut som støtfangeren og glasset. pause. Og kan det være nivåer der du kan tjene mynter og penger fordi jeg trenger mynter. Håper dere ser denne meldingen og kan dere legge til et body kit for cerfiro ikke mynter jeg ikke har noen
Spillet er ikke dårlig, men for mange feil og hackere. Det faktum at politiet kan bøtelegge andre politimenn er latterlig, det er ikke et dårlig spill, men det kommer dit også vi trenger nye "kjøretøyer"-varsel. Jeg sa ikke biler, jeg mener semi-biler, lastebiler og noen forskjellige sirener og lys for politiet im blir så irritert over de samme sirenene lol. Vel for et mobilspill er det ikke dårlig, men definitivt ikke det beste, kanskje 3/10.
BH 😊😊😊
Det har gått flere måneder nå og har fortalt deg at du skal sette på analoge bremser, og jeg må kunne parkere bilene mine fra by 1 til 2 de dyre husene vi kjøpte er veldig tomme uten biler parkert rundt, og legg til biler som Golf Velocity og BMW Gusheshe hvis det er mulig. en annen by 3 til 4 også
Car Parking Multiplayer உருவகப்படுத்துதல் dexq
Jeg hadde installert spillet og plutselig avinstallerte det seg selv, og når jeg prøver å installere det nå, står det at det har vært et problem og at det ikke installeres
Spillet er bra .. Men jeg hater feilbil ... Vi kan ikke kjøpe en feilbil fordi vi er dårlige ... Vi har ingen penger .... Slutt å selge feilbiler ... Og match med det virkelige liv. Det er ingen feil i det virkelige liv. Vennligst hent feilbilen. Dette vil være til fordel for fattige spillere som oss.. Vennligst slå det av. Alt annet er bra. Be om å gjøre grafikken litt bedre
Det er et problem der kontoen min blir presset inn på en server som kun har feil... Jeg har vært i samme rom med de samme 15 personene og aktive spillere er bare rundt 1500... Mens jeg bekreftet det ved å opprette en ny konto og jeg så aktive spillere er nesten 5000+. HJELP MEG, for alle mine 1695 hk-biler er der, og jeg kan ikke komme i kontakt med de andre vennene mine for å spille sammen... Edit: Jeg krysssjekket og solgte den. Det var IKKE EN HACKET BIL... Likevel presset den meg til svartelisteserveren.
Jeg så et kjøretøy til salgs, så jeg gikk ut av bilen min, låste den og gikk for å kjøpe den. Så ser jeg noen i bilen min kjøre av gårde, noe som ikke ga mening, så jeg gikk til menyen for å se den nye bilen min og hovedbilen min var ikke der! Bilen jeg brukte penger på var ikke der! Det var min favoritt gjennom tidene. Bilen som jeg skapte i spillet med, den tilfeldige personen som kjørte av gårde med, den jeg jobbet så hardt med var ikke der bare fordi jeg gikk ut av bilen min og låste den for å kjøpe en annen bil. Vennligst hjelp meg.
Car Parking Multiplayer உருவகப்படுத்துதல் dexq
STAR: Super Tricky Amazing Run Arkády lgzi
Det er så mange mennesker som bruker hack(glitch) for å gjøre bilen deres raskere, også dette vil få mange til å føle seg veldig urovekkende av hackeren. Så vennligst gjør en oppdatering som er når spilleren bruker en hack-konto, vil de bli utestengt eller noe annet. Disse spillene antas å være normale spill, men hvis det har vært en hacker, vil spillene være dårlige som et tull.
Car Parking Simulator VR på Steam
Spillet ditt er veldig dårlig fordi jeg nettopp har logget ut kontoen min og deretter logget på hver tanke ble forsvunnet. Jeg har også 15 superbiler og en politibil, men hver tanke ble forsvunnet. Så vær så snill å forbedre og forkort dette problemet
Dette spillet er morsomt og alt det der, men det tar for mye plass på telefonene våre, og med hver oppdatering tar det mer plass, prøv å fikse det problemet
Dere har ødelagt dette spillet etter denne nye oppdateringen, lyden av alle biler er forringet og kameravisningen også forringet.. vær så snill å løse det.. Jeg vil ha den originale lyden fra alle biler
Du bør endre mye. Utsiden av bilene er bra, men innsiden er hvorfor? Du løser dette problemet
Kameravinkelen er veldig laggy og i tunnelene flipper kameravinkelen ut. Jeg hadde en konto på en annen enhet som jeg logget inn på denne, og da var alle pengene mine, bilene og charecters borte. Jeg hadde mange gode biler. Løs disse problemene
Bilspillet er superbra jeg spilte det på Samsung note 10, men det fungerer ikke på Google Pixel 4
Vi prøvde beta-oppgraderingen, hadde problemer med den. Måtte avinstallere appen og mistet alt
Bilspill
Bilspill. Truck Traffic; Merge Cyber Racers; Blumgi Rocket; Extreme Car Parking; Neon Car Maze; Car Rush; TinyTownRacing; BoxRob; Grand Prix Hero
Jeg tapte mye penger i dette spillet, jeg betaler for pengene og fikk ikke, men jeg tok pengene fra kortet mitt og det skjedde to ganger og jeg har fortsatt aldri fått pengene tilbake, håper vi fikser dette problemet
hei er isako ado jeg foreslår at du legger til flere salgsplasser i ørkenkartet fordi vi kjemper alltid om de to stedene og for det andre gjør pengene ubegrenset fordi jeg har 50 millioner og alle biler og ønsker å ha flere så vær så snill og se frem til det og til slutt takk for tiden din.
Full av feil og feil, men når det fungerer som det skal, er det gøy. Det er bare for mange feil og feil til at det er morsomt mesteparten av tiden.
Vel etter 1 år er synet mitt endret om det tredje spillet, dere legger til det jeg har bedt om å legge til, men etter den siste oppdateringen er spillet mitt veldig laggy og buggy, så fiks det så fort som mulig tross alt Veldig bra spill og 4★ for deg. Opp
nedlasting Car Parking Multiplayer .apk For Android. Car Parking Multiplayer ... nedlasting Extreme Car Driving Simulator .apk For Android.
Kan du legge inn noen Tesla, vær så snill, dette spillet blir litt kjedelig, men likevel er dette spillet et bra spill å spille og det har flott grafikk og kan du få regnet til å falle og spillet blir lei
Jeg kunne ha gitt 5 stjerner til dette spillet. Men på grunn av 1 problem I Didn't that er ETTER ENKEL FEILNIVÅ BLEV STARTET PÅ NYTT DETTE KUNNE GJØRES ETTER 2-3 FEIL. Btw spillet er kjempebra Grafikken er flott og hatten av for utvikleren og teamoppdraget er så kult og ekte. Bare fiks det problemet, så får du 5 stjerner for meg!
Den myntoppdateringen gjorde dette verre, ikke du kan bare kjøpe mynter med ekte penger og du trenger mynter for å få karosserideler til å tilpasse charteret ditt du har mynter du vinner hele greia
Kan ikke finne ut hvorfor iPhone og android cross play ikke fungerer og har prøvd i timevis
Eymen
Omgggggggggggggggggg
Spillet er fantastisk..men etter ny oppdatering er bilens fjæring og tannhjul plutselig tilbake til tilbakestilling og jeg husker ikke innstillingene mine, det er derfor bilen min suger på 3 km racing..2)det er mange feil på offroad som a)når vi trykk tilbake til kjørefelt-knappen på offroad nær natt vi plutselig når CITY 1 motorvei 3) mitt tredje problem er billyd...billyden er så irriterende som bmw m5m3,nissan r34,r35 mange flere..jeg ber utviklere, vær så snill å fikse lydproblemet4)kameravinkelen er fryktelig..Jeg vet at utvikleren kan gjøre det